Då var en sådan här dag också gjord. Vad var det då för speciellt med denna dagen - jo vi har spenderat hela dagen i husbilen för att komma så långt söderut som möjligt. Innan resan var både Linn och jag oroliga för att för långa pass i bilen skulle sluta i katastrof men så är inte fallet. Vi kör klassiskt 2h pass på körningen och längs Autobahn i 100 km/h så kommer vi långt. Barnen är väldigt duktiga på att hålla sig sysselsatta där bak.

Väl framme på campingen så gick det unden. Linn lagade mat tillsammans med Lex. Nova och Mathilda diskade och Fredrik bäddade och förberedde bilen för natten. En timme senare satt alla tillbords och åt. Igår (första natten) hade vi inte ens kommit halvvägs. Det bådar gott för resterande del av semestern.

Värt att notera är att man även längs Autobahn får se otroliga vyer....

Något att notera på kom-ihåg lappen är att inte bara ta första bästa ställe utan lyfta blicken. Det visade sig att på gatan där vår camping är finns det två andra men de har varsin restaurang... Jaja. Vår var i alla fall 0,50 EUR billigare (tror vi - tyskan är inte helt hundra men det går lite lättare för varje dag).

Nä nu väntar sängen. Imorgon är det Österrike och om allt går vägen så landar vi in i Italien och Gardasjön.